UITLEG van het NIEUWE LOGO
Hallo lezer van deze inhoudelijke artikelen op mijn website,
Graag leg ik dit keer het ontwerp van mijn nieuwe logo uit.
Ik wil mijn klanten graag laten stralen, met zijn of haar unieke kleurcombinatie.
De kleuren van de ster zijn mijn persoonlijke kleuren. Ze passen bij mijn uiterlijk, maar ze zijn zo gekozen dat ze ook mijn innerlijk weergeven. Aan de hand van een persoonlijkheidstest die gekoppeld is aan de psychologie achter kleur, zijn ze gekozen.
Het hart van de ster is CERISE. Van daaruit doe ik alles. Cerise komt uit de kleurfamilie “ROZE” en is daarbinnen een donkere tint. Roze staat voor liefde en zorgzaamheid voor de ander en de donkere tint geeft aan op welke manier ik dat tot uitdrukking breng: namelijk op een goed doordachte manier en met volle aandacht.
Uit de persoonlijkheidstest komen uiteraard, meerdere kleuren die bij je horen, omdat je nooit in één kleur te vangen bent. De kleuren die allemaal een stukje weergeven van wie ik ben liggen rondom de Cerise kern. Zo wil ik jou ook laten stralen in alle facetten die bij je horen.
Omdat ik vroeger al veel zat te kleuren, heeft de ontwerpster gekozen voor het geschetste lettertype van KLEUR. Omdat ik niet van ‘eenheidsworst’ houd, is er een tweede lettertype aan toegevoegd. Om het anders te laten zijn dan anders. Want jij bent tenslotte ook anders dan wie dan ook.